Adeek . :)

haa , nie laa dia , Adeek . :) aww , he's cute kan ? haha . semalam , aku peluk dia , bukan maen ketat lagi . den , terbunyik " pon " wakakaka . terpicit tangan dia daa . haiz , =,= . comel an ? hehe . haa , puas aty ? hehe . oke oke . suda tamat tuk hari nie ya ? babai sekali lagii .

-END-